Poliția Capitalei a scos la concurs 16 posturi de personal contractual referent IA. Înscrierea candidaților se poate face până pe 29 octombrie 2021 la sediul Poliției Capitalei.
Ce posturi sunt scoase la concurs?
Poliția Capitalei a anunțat pe 15 octombrie că organizează un concurs pentru ocuparea a 16 posturi de personal contractual referent IA. Astfel, s-a scos la concurs câte un post de referent IA pentru secretariatul Serviciului Cazier judiciar, statistică și evidențe operative, Serviciului Dispecerat, Serviciului furturi de autovehicule, Serviciului Investigare a criminalității economice și pentru secretariatul Serviciului Criminalistic.
Restul de 11 posturi sunt pentru secretariatul a 10 secții de Poliție din București. Secțiile de Poliției 3 (două posturi), 7, 10, 14, 16, 17, 19, 21, 23 și 24 angajează referent IA pentru secretariat. Anunțul de angajare poate fi consultat AICI.
Care sunt condițiile de participare?
Cei care participă la concurs trebuie să aibă cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România. Candidații trebuie să cunoască limba română, scris şi vorbit. Vârsta minimă a candidaților trebuie să fie de 18 ani și să aibă capacitate deplină de exercițiu.
Candidații trebuie să fie declarați „apt” din punct de vedere medical, fizic şi psihic. Verificările privind starea de sănătate medicală, fizică şi psihică sunt efectuate de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne. Condiţia nu este îndeplinită pentru candidaţii declaraţi „apt condiţionat” sau „inapt”, anunță Poliția Capitalei.
Cei care se înscriu la concurs trebuie să nu fi fost condamnați definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Candidații trebuie să fie absolvenți de 12 clase cu diplomă de bacalaureat. „Înscrierea candidaţilor se realizează pe toate cele 16 posturi scoase la concurs, fără ca ei să poată opta pentru unul dintre acestea”, se specifică în anunțul Poliției Capitalei.
Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în anunț.
În ce constă concursul de angajare?
Înscrierea candidaţilor la concurs, se face la sediul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, din str. Eforie, nr. 3-5, Punct control acces, pana la data de 29.10.2021. Concursul se va desfășura la nivelul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi va consta în 3 etape succesive.
Inițial se va face o selecție a candidaților pe baza dosarelor de concurs. Rezultatele vor fi afișate pe 3 noiembrie 2021 la sediul și pe site-ul Poliției Capitalei.
Cei declarați admiși vor susține o probă scrisă care va avea loc în data de 17 noiembrie 2021 la sediul Poliției Capitalei. Examenul va începe la ora 10.00 şi constă în redactarea unei lucrări și/sau rezolvarea unor teste grilă, specifice postului.
Ultima probă este interviul. Acesta va avea loc pe 22 noiembrie 2021, de la ora 10.00 la sediul Poliției Capitalei. În cadrul acestei probe se testează cunoştinţele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul. Dar și abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor. Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi „admis” la proba scrisă. Interviul se înregistrează cu mijloace audio-video.
Sunt declaraţi „admis” la proba scrisă şi interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte la fiecare dintre probe. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu.